Informatii

Cum ne dam seama ca un eveniment a fost incheiat cu succes?

Este foarte important sa stim, sa simtim ca evenimentul nostru special a avut un real succes si impact asupra publicului. Cum facem asta? este foarte simplu, urmarim activitatea dupa retelele de socializare daca noi consideram ca publicul nostru tinta este acel tip care tine la imaginea sa. Apartina unor hashtaguri pe instagram sau facebook, sau tag-ul din story-urile personalor te vor propulsa cat mai departe, eu numesc aceste lucruri marketing din aproape in aproape, atunci cand oamenii iti fac reclama prietenilor fara ca tu sa le ceri asta. Este important acest tip de marketing sa vina de la sine.

In al doilea rand trebuie sa urmaresti neaparat si sa ceri feedback-uri acelor persoane de interes. Sa ceri pareri cat mai reale pentru ca astea vor fi constructive pentru tine, pentru viitoarele tale evenimente (nu uitati, cu totii am fost amatori). Nu te supara cand cineva iti spune ca nu a fost ok, urmareste sa indeplinesti cat mai multe cerinte pe care publicul tau le cere. Fii constient ca nu ii poti multumi pe toti, insa indeplineste cat mai multe cerinte pentru a fi pe placul oamenilor si in a iti atinge obiectivele. Atunci cand pe google apar reviewuri faine despre tine si organizarea ta, o sa fii cu adevarat fericit, iar urmatorul eveniment va fi mult mai bun.

Un eveniment derulat cu succes iti va aduce alte job-uri viitoare pe aceasta tema si sponsori care te vor plati sa le promovezi anumite produse si servicii in acel spatiu plin cu clienti.

Cam aceste lucruri trebuie urmarite de fiecare data atunci cand creezi si organizeze evenimente fabuloase de care lumea mondena are nevoie.